Dygsacli bende de var saat 4’den sonra dışarıya çıkıyorum evi de o şekilde havalandırıyorum bahar mevsimi geldi şuan polen vs alerjik olmak çok zor çamaşırları balkonda kurutma demişti alerji uzmanı bize çocuk için kulak burun boğaz doktoru da burnun alerjik demişti benim için burun eğriliği varmış sağ tarafımda ameliyat dedi çözüm için 😌 yetişkini geç benim çocuğum da da alerjik rinit var çok zor büyüttüm hala da devam ediyor yorucu sürekli hastayız 😒 her mevsim geçisinde Allah hepımıze kolaylık versin 🌺