Şeker yüklemesinin zararlı olduğunu söyleyenler de var yaptıranlar da var. Aşırı bir kilo alımı yoksa şeker yüklemesi yaptırmasam bir sorun olur mu acaba. Yoksa yaptırmalı miyim. 25. Haftadayım bu ara yaptırmam gerek.
Tetenoz asisi icin de önermeyen dr lar varmış. Bilmiyordum. Ben iki doz yaptırdım bile. Zararlıysa niye gebelikte başlıyorlar o zaman.