superstar_00 Merhaba 17+3 bebek hareketi ilk nerede hissediliyor benim bebek özel bölgenin hemen uzerinde daha çok hareket ediyor normalde göbek deliğinin hemen altında olması gerekmez mi bu normal mi?
Bebisinannesi01 superstar_00 benmde 20+6 ozel bolgemin hemen orda hereket ediyor genelde normal diyorlar heryerde oynarmis bu haftalarda
Gorkeminannesi superstar_00 17lerde rahmin alt tarafında hissediliyor büyüdükçe karnının ortasında sağında solunda her yerinde hissetmeye başlıyorsun 😊
Seyoelif Ben 20 +4 teyim .alt kısmında hissediyorum .bu arada dikiş atıldı bana .Allah esirgesin insanın aklına herşey geliyor ama güzel yanını düşünmek lazım tabi
Anne1010 Ben 15+3 de hissettim ilk. Ve tam vajinanın üstünde. 17+2 olduk hala orda. Zaten yukarı çıkması biraz zaman alıyomuş. Doktorum söyledi. 20 li haftalarda çıkar dedi.