Kızlarrr dün ilk kez doktora gittim bebiş 4 hafta 5 günlük dedi ama ultrasonda göremedi alttan muayne etmek istedi izin vermedim biraz ısrar etti ben kabul etmedim birkaç yerde tehlikeli vs diye okumuştum. Cuma günü tekrar gel göremezsek alttan muayne edicem dedi. Bebek neden görünmüyor alttan muayne sakıncalı mıııııı 😔