Hndgkce Merhaba arkadaşlar cuma günü doktoruma gidicem ikili tarama testi yapılcak büyük ihtimalle aç mı gidicez ve nasıl oluyor merak ediyorum
melisamother Canım aç tok farkediyor , eğer aç gidersen bebek hareketsiz oluyor ve doktorlar ölçüm yaparken çok Zorlanıyor pozisyona sokamıyor çünkü , tok git ve girmeden tatlı birşeyler ye mutlaka 😊