elfkara çok çok geçmiş olsun dişi ayrı diş eti ayrı müsibetler yaşadım hamd olsun şuan ağrı yok ama her an olur korkusu var o dönemde diş doktoru diş eti iltihap için ben antibiyotik parol ve gargara kullandım şimdi düzenli diş fırcalama yapıyorum diş eti hassasiyet olan diş fırcası ile diş ipi kullanıyorum ve en önemlisi karanfil yağı tavsiyemdir. Karanfil yağını sürüyorum ağrıyan dişime sonra Arada bi sızlama oldugunda gargara yapıyorum geçiştirme yöntemi ama napalım doğuma kadar kimse bakmıyor kadın doğumcu onay evrak imzalamıyor disci bakmıyordu ankarada gitmediğim hastane kalmadı öyle acı cekiyordumki kalp krizi geçiriyodum özele kaldırdılar korkulu günler bebeğim sağlıkla gelsin ilk işim disciye gitmek gerçekten 🥺