XEmosumX Arkadaslar yumurtlamamın 11.günü catlamanin 10.günü sabah ilk idrarla yaptım 10 dakikada bu sekilde cıktı resimde pek belli olmuyor gözle daha iyi görünüyor varmidir sizce
3_prenses_annesi XEmosumX belli belirsiz var gbi canım ama umutlandırmak istemem insallah vardır hersey gönlünce olsun insallah
Mrv135 XEmosumX İlişkinin üzerinden 15 gün falan geçince yapın daha net belli olur. Resimde göremedim ama siz var diyorsanız vardır. Ama 10-11 gün biraz erken bence birkaç gün sonra yapın daha net anlarsınız.
AliSilan XEmosumX hafif yansıma var bence bu gün kaset olan testi de dene bı sonra bir kaç gün sonra yine denersin . Benim de öyleydi
XEmosumX 3_prenses_annesi Mihriballim Cok korkuyorum negatif göreceğim diye kalbim nasil çarptı 10 dakikada kuruma cizgisi olmaz heralde sonucta bi cizgi de cıktı cok heyecanlandim insallah vardir yanıltıcı degildir
3_prenses_annesi XEmosumX bi kaç gün sonra bi daha dene canım yaz burayada etiketle bende merak ettim