Merhaba hanımlar 37. Haftamdayım çok akıntım var o kadar çok ki su sızıntısı gibi desem yeridir. Doktora üç günde bir suyum mu geliyor diye gitmekten artık utanır oldum 😂😂 şu turnosol pedlerden kullanan var mı ? İstanbuldayım 4-5 eczaneye sordum ama yok yok yok. Nerden aldınız ? İşe yaradı mı ? Uyduruk bişi mi, güvenilir mi?