Zynpcbi 12 haftalıkken ikili taramada doktor kiza benziyor ama cok erken daha dedi. 3.5 aylıkken kendi doktorum baya uğraştı ama bebek hareketsiz göremedi zar zor görebildiğim kadarıyla kız ama emin değilim dedi. Dünde 20 haftalikken ayrintilidaki baska doktor erkek dedi bilmiyorum. Bir oğlum var bunada kız dediler diye kendimi hazırlamıştım hâlâ kız olabilirmi diyorum ama ayrıntılı kesin bilgi veriyormuş pipisi resmen gözüktü. Birde ben oğlumda hamileligim rahat geçmişti bunda çok kustum bulanti filan baya zor gecti dediler cinsiyet değişikliği olurken böyle olur ☺️ tüm ihtimaller kıza yönelikti ama erkekmis sağlıklı olsunlar inşallah