Seyma_ck pnremr22 bence farkında değilsiniz ama hassasiyetiniz var hiç öyle bir şey yaşamadım aksine dilimde tatlı bir tat bırakıyor🤷
pnremr22 Seyma_ck belkide olabilir farkında değilim şeker tadı hiç almadım 😁sadece çürük balık kokusu aldım herşeyden belki de 7 haftalık olduğum içinde olabilir diye düşünüyorum en hassas dönemdir belki
Cigdemmylmzz pnremr22 yok hiç öyle bir koku veya tat kalmıyor içtikten sonra geçiyor herşey zaten günde 1 tane
pnremr22 Cigdemmylmzz ne güzel buna sevindim böyle olması daha iyi normal günlük yaşama devam edilmesi lazım doğal olarak
pnremr22 Canimbebegimm41 ne güzel o kadar ilaçtan korku kaldı bende ondan aynısı olmasını istemiyorum
Zero0 pnremr22 valla bana da doktor bu ilacı verdi ilk zamanlar ağzıma atınca burnumu tıkasam da ağzımda kalıyodu kokusu direk kusuyodum.ama zar zor yaş nane ile birlikte içiyodum bastırıyordu kokusunu.şimdi son aldığım da koku yok anlamadım
pnremr22 Zero0 sarımsak yedim onun üstüne banamısın demedi bastırsın diye ama yok belki diyorym sıcak ortam da kaldı eczanede ondan mı acaba diyorum
pnremr22 Durununannesi46 yaaa ne güzel ben normalde balık yiyorum zaten severim kendisini de regenesis max bana çok etki etti ne yazık ki ocean mummy alicam