uzlet Günaydın kızlar Migros markalı filtre kahve içen var mı Nasıl size sormak istedim bu arada çok sert kahve seven birisi değilim fiyatı biraz uygun da o yüzden iyi mi bilemedim
2148 uzlet ben kullandım şuan da canım istiyor ama bebegime zararı olur diye korkuyorum tadı gayet güzel
uzlet Sgnn Evet canım gördüm onu alacaktım aslında sonra Migros’ta kini gördüm daha uygundu 22 lira O yüzden sorayım dedim iyi ise onu alırım diye
uzlet 2148 hamileyken bende hiç düşünmüyordum ama doğumdan sonra yeniden başladım Her sabah içiyorum muhakkak tadı yumuşak değil mi sert içemiyorum çünkü