naimegrbz Esramusti anne fazla kilo almadığı zaman bebeğe yarıyor bebek alıyor kiloyu diyorlar öyledir inşallah maşallah seninki çok iyi bence 🙂
Esramusti naimegrbz evet bebeğim bir hafta önden gidiyor. Aman onlar iyi olsun da biz kilo alırız da veririz de hiç dert değil 😊🙏🙏
naimegrbz Esramusti öyle tabiki hiç önemli değil sağlıklı olsunlarda başka bişey istemeyiz alırsak geri veririz
Deletedmom10846 Yasoom 19+3 haftadayım 6 kg aldım. Dün aşı için gitmiştim hemşire ideal almışsın kiloyu dedi içim rahatladı çok aldım gibi gelmişti😇
Gzunl Yasoom 28 haftada 12 kilo aldım o kadar aşırı yemek yemiyordum tatlıdan da tiksinmiştim ama gebelik şekerim çıktı 1 buçuk haftadır diyet yapıyorum 1 kilo verdim