MeyraRana yaa ćok garip canım dimi, kanamanın yogunluguna bakilsa adettim dersin ama degilmissin bak , bende 7. Gün gecikme yasadm dedim gevrek var ozaman hoop 8. Gunn yeni adet oldum aşırı yoğun geliyor birde adedersin arada pelte gibi de geliyor yine bi muayene için kadın doğuma randevu aldm normal mi.diye