Selam kızlar 23 haftalık hamileyim kızımın olacağını öğrendim buraya kadar her şey muhteşem fakat kayınvalidem kendi isminin konulmasını istiyor kayınvalidemle iyi geçiniyoruz ancak adı narin isminin yanına bir isim daha koyacağız ama hic bir ismi bagdastiramiyorum narin isminin yanina bir isim onerisi olan varmi