Mervee522 Kızlar pazartesi günü sezeryan doğumum var ama az önce lavaboya girdim tam çıkarken bacaklarıma doğru su aktı 38+1 haftadayim normal mi bu
Mervee522 Deletedmom455465 Hastaneye gittim alttan muayene oldum açılma yoktu nst ye aldılar bide ped koydular 1 saat bekledim bir sıkıntı çıkmadı çok şükür pedin rengide değişmedi
Mervee522 1oguzannesi Hastaneye gittim alttan muayene oldum açılma yoktu nst ye aldılar bide ped koydular 1 saat bekledim bir sıkıntı çıkmadı çok şükür pedin rengide değişmedi
Mervee522 1oguzannesi Tesekkur ederim az az suyun gelebilir dedi eğer kanlı yada kahverengi birden su gelirse bidaha gel dedi
1oguzannesi Mervee522 rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah hepimize, 🙏 aynı haftadayız bende tetikte bekliyorum valla