Zumra_temiz50 Kızlar çok ağrım oluyor kalcamdan bacağıma kadar ağrıyor kalkip oturmak benim için eziyet bebek yeli diyolar sizler nasıl atlattınız bu durumu yardım edin lutfennn
Nur1098 Zumra_temiz50 o atlatılmıyor maalesef ben 3. Ayımdan buyana çekiyorum 35 haftalığım yürüyüşe çıkayım hemen başlıyor ağrım magnezyum ve kalsiyum vitamini var bir tane OSTEOCARE adında onu düzenli kullanmaya başladım 12 haftadan sonra hafifledi sonra sıkılıp bıraktım şiddetlendi şimdide her sabah içiyorum yürüyüş yapmam gerektiği için o hafifletiyor içmediğimde oturduğum yerden kalkmak zulüm oluyor
Zumra_temiz50 Nur1098 ben doktorum dedim magnezyum felan yazmadı çok kötü bisi 2 haftadır var 26 haftalık hamileyim ilk defa böle bisi başıma geliyor yürüyemiyorum ki topalliyorum bildigin
Nur1098 Zumra_temiz50 sende kullanabilirsin zaten ben internetten araştırmıştım ilk bu uygulamadada gelişim ilerleyişindeki açıklamalarda yazıyordu magnezyum eksikliğinden kynaklanıyormuş umarım geçer zor bir ağrı maalesef
OzlemmKB Bende şu an 12 haftalik hamileyim son 1 aydır diz altımda baldır da çok şiddetli Bi ağrı var yürüyemiyorum başladığı zaman . Doktorum magnezyum verdi Bi de her gün sade maden suyu iç dedi inşallah devam etmez
Zumra_temiz50 OzlemmKB senin ki daha erken başlamış kısa sürer inşallah yoksa çekilecek bisi değil bu agri