Mihriballim sizinle aynı sayılırız, benm ikinci normal doğum olacak. İlk kızım 3kg doğdu 38+4. İkinci bebegim şimdi 35+2 oldu (34+2 de kilosu 2740kg, ilk kızım bu haftada 2220kg🤔). Bu gebelikte bebek kilosuna dikkat ettim, ilk bebeğim çok iştahsız ve sütümü az içiyordu. Bende anne karnındaki gelişimine bir el atayım dedim bebekte kilo yapacak besinlere yoğunlaştı m umarım iştahlı bir bebek olur diye dua eder oldum ya😄🤲 tabi 3500kg geçsin istemiyorum 🤔 bakalım nasıl olacak 😬