Gamzeyldrm Çok heyecanlıyım kızlar 😍 Yarın prensesime kavuşuyorum🤲🏻🙏🏻😌 Sezeryan kaç saat sürer bilgisi olan var mı 🤗
gbyalcin Gamzeyldrm bi saat falan sürüyo. İğneden bi on dk sonra falan bebiş çıkıyo ama doktorların bizimle işi biraz daha sürüyo 😊 sağlıkla kavuşun bebişe 🤲🏻
Burccfr Bir saat sürer ilk anestezi yapıldıktan sonra üç bel dk içinde bebiş doğar sonrası sizin dikişiniz vs gözünüz aydın şimdiden :) darısı başımaaaa normal doğum için bekliyorum ben 33.5deyim 😅💃🏻