yaren123 Kızlar aşırı şekilde herşeye sinirleniyorum a deseler insanları dövesim geliyor sürekli bağırma çağırma herkes mi böyle
Deletedmom434 yaren123 hormonlardan kuzum hormonlardan bir ara bende senin gibiydim önüme geleni dövesim vardı şimdi artık böyle çok minnoş hiç bir şeyi umursamayan gıkı çıkmayan birine dönüştüm😂 (ara ara hala patlamalar yaşıyordum olsundu)
[silindi] yaren123 bende öyleyim ya hamileliğim berbat geçti son ayındayım umarım lohusalıkta daha beter olmaz😐
SeydaDoruk yaren123 ben dolardaki insanlara karşı böyleyim. Biri yanlışlıkla koluma çarpıp geçse boğazını sıkasım geliyo. Allahtan eşime ve çevreme karşı bi sinir durumum yok
ikramuratyanik Ben tam olarak BOYLEYIM. Herkesin dedigi batiyo her lafa alınıyorum normalde asla umursamam dedigim seyler bile sinirime dokunmaya başladı üstüme gelmeyin yolarım diye bağırasım var. 🤦♀️ Halbuki daha 5-6 haftaligim bu kadar erken beklemiyordum bu durumu 🤷🏻♀️🙊