DenzRya benim yumurta azlığı problemim vardı. İlkinde 4 yumurtam çıktı sadece 2 tanesi 5. Güne geldi. Onlari da genetiğe gönderdik problemli geldi dediler, transfer edemedik. O yüzden iki ay sonra yeniden opu oldum. Yine 4 yumurtam çıktı, bu sefer 4’ü de 5.güne geldi. Genetik işi kafamı karıştırmıştı ilkinde. Ben de genetiğe göndermeden iki tanesini transfer ettirdim. Biri tuttu çok şükür. 7.ayımız bitti bile. Rabbim sana da nasip etsin inşallah ve isteyen herkese 🙏🏻