Merhaba arkadaşlar dün 12.haftama giriş yaptım ve doktor kontrolüm vardı bebegin gelişiminin çok güzel oldugunu söyledi doktorum ve cinsiyetini de söyledi. Ama sıkıntı eş çok aşağıda tam rahmin ağzında duruyor dedi benim gebeliğim ilk haftalardan beri riskli iğneler ve progrestan ile bu haftaya geldik. Bana zaten herşey yasaktı en başından beri dün bana yürümeyi bile yasakladı yüksek risk var dedi kanaman olursa bardaktan boşalırcasına gelir kan vermek bile zorunda kalabiliriz istirahat dedi. Aranızda böyle bir durum yaşayan varmı eş sonradan olması gereken yere çıktı mı ☹️