Esramusti Merhaba sevgili anneler isim bulmak gerçekten çok zormuş bir kez daha anlamış oldum 29. Haftaya geldik hala netleştiremedik. Bu isimlere biraz ısındık sıralaması nasıl olmalı sizce oylar mısınız?
-askannesi Esramusti Alp erim birleşik gibi çıkıyor alperim gibi diğerinde isimler daha net bence canım. Erim Alp 👏
Esramusti -askannesi Teşekkür ederim evet söylerken biraz öyle oluyor aslında eşim Alper ben Erim ismini beğeniyordum ortaya böyle bir sentez çıkacak galiba 😊