Ben şu an 17. Haftama girdim. Bu hafta özellikle belirgin bi şekilde karnım çıktı ve dışardan belli oluyor artık bol giymezsem. Bazıları diyor ki 28. Haftada daha yeni çıktı karnım falan. Normal olan hangisi? Ya da hepimizinki normal mi? Karın neye göre bazısında daha büyük bazısında daha küçük?