Damlaaa34 sakın korkmayın 38. Haftamdayım ben de o haftalarda kaç kere ağladım bebek hareketini hissetmedim diye hiçbir sorun yoktu gittiğimde. Tabii ki en doğrusunu doktorlar bilir. Ancak ben de post açmıştım bir sürü kişi aynı şeyi demişti. Sadece hissetmeye çalışın ama o haftalarda daha küçük olabiliyor. Herkesin bünyesi de farklı. O hareket ediyor ama hissedemiyoruz. Benim öyleydi ultrasonda durmuyordu ama ben hiç hissetmiyordum. Arada hissediyordum. Herkesin yapısı bünyesi farklı. 30’dan sonra tam hissedilmeye başlıyor. Panik yapmayın bence bende orada burada okuyup hareket etmesi gerek diye diye ağladım durdum sizin haftalarınızda hiçbir sorun yokken. 🙄🙄