arkadaslar merhaba. son iki gündür net bir şekilde kasık bolgemden yukarı doğru belirgin bir şekil oluşmaya başladı. çok erken diyorlar o kendi göbeğin vs diyorlar. ama kendi göbeğimle çok farklı. bu kasıktan doğru çıkıyor. gerçekten bi belirginlik var, bel kısımlarımda kalinlasa var. çok heycanlandiriyor bu durumlar beni, kendi kuruntum mu, 10 11 haftada göbek belirir mi 😻😻🙃 ilk gebeligimmm. dün sabahta bi seyirme gibi hissettim dokununca. ama çok mu erken, ben heyecandan uyduruyor muyum, yaşayan var mı 😇😇😇