Meraba kizlar..sabırla beklediğim yolda bende sona geldim doğum yaptım 😊1 martta kontrolde sancılarım çıkmıştı ama düzensiz aksaminada nişanim gelmeye basladi ve bı hafta boyunca parça parca gelmeye devam etti.bu süreçte ara ara sancida geliyodu düzensiz.pazar gününden pazartesiye kdar belime kasıklarıma vuran ağrılar hissettim ve bebek çok kasılıp baskı yapiyodu tuhaflık olunca takip etmeye başladım ve saatte bir sancı vurunca doğum olcagini anladım giderek sıklasmaya başladı ve ve artık 8dakikaya bir düşünce gece 11 esimi uyandirdim geldik hastaneye.3-4 cm açıklığım oluşmuştu o arada yaşadıklarım zorlu ve hassas olduğu için yazmak istemedim ama 8 Mart gece 4 gibi oğlumu aldım kucagima😊şuan hala hastanedeyiz inşallah doktor gelince taburcu olucaz ve eve gidicez…darısı tüm hamile olanların başına inşallah🤲🏻😊💞