caghan_annesi İlk oğlumda yaşadım bu durumu ve 2 kat kordon dolanmisti. 1 hafta o şekilde beklemek zorunda kaldım.o zaman 36 haftaliktim. İnsan korkuyor hareket etmeyince Allah korusun Devamli kontrol et ama çok da korkma pozitif düşün hayırlısıyla Bebisini al kucağına insallah