Selam arkadaslar, 04.03.2022 dogum yaptim. Haziran ayinda 4 yasini doldurucak bir kizim var. Yenidogan kardesini inanilmaz kiskaniyor hastaneden cikip 3 gundur evdeyiz ve kizim altini ıslatmaya emzik emmeye, bebek gibi kucak istemeye basladi. Bunlar normal tamam ama onun disinda cok bambaska bi cocuk oldu ne diyorsak aksini yapiyor yüz göz yamultmalar şımarık hareketler istedigini yapip ben istemiyorum demeler mesela tavuk yiycem diyor annem pisiriyor önüne gelince ıyyy yemiycem diyor. Arkamizi dondugumuz anda pudra krem ilaclarim ne varsa saniyelik dökülüyor, süt sagim makinesine parfüm sıkmalar yani akla gelmiycek herseyi anlik yapiyor. Babasi izinde 5 gunu kaldi iznin bitmesine ve surekli kizimin gonlunu yapiyor asla uzmuyor benim sabrim cok az bir yandan süt gelsin diye ugrasiyorum bir yandan sezaryen dikisleriyle. İster istemez kizima bagriyorum bazen bebegin bas ustunde ayakta geziyor koltuk üstlerinde üzerine dusersin yapma kizim diyorum hic dinlemiyor dün artik cok sinirlendim hata yaptim biliyorum ama odasina kitledim 2 dk kadar agladi. Gece yarisi uyurken anne anne diye cıgliklar atti babasiyla ayni oda da uyuyor yanina kostum dikislerin acisini bile duymadan uykusunda bagiriyordu. Cok buyuk cikmaza girdim yani en guzel gunler olmasi gerekirken ben bunalimdayim iyi davransam olmuyor kotu davransam olmuyor. Kusura bakmayin cok uzun oldu ama artik cok yoruldum ne yapmaliyim? Bu durumlari yasayanlar var mi? Yasayanlar varsa ne zaman geciyor alisma sureci mi ya da hep boyle mi gidecek?