Nurgl34 Bu hastane de detaylı ultrason yaptıran var mı memnun musunuz birde ilk randevu için perinatoloji den mi randevu alıyoruz yoksa kadın doğumdan mi
Merve34kacag Nurgl34 çok memnun kaldım bi kaç biseyi bebeğin duruşundan dolayı göremedikleri halde 2 kez kalkıp yürüyüp biseyler yedim tekrar baktılar. Gayet iyiydi
Nurgl34 Merve34kacag bende orda yaptırmayi düşünüyorum da. Randevu kolay bulunmuyormus 1 ayonceden randevu bakmaya calis dedi çogu kişi oncelik sırasına göre sıra veriyorlarmis bende bı kere giderim artık kadın doğuma ordan da perinatoloji randevu bakarım artık
Merve34kacag Nurgl34 doktor da öyle demişti bana 1 ay öncesi alarm falan kurdum denk gelmişti inşallah bulursunnn