Normal dogum yaptiktan sonra hastaneden erken cikilabilir mi yani 24 saat dolmadan
Tubaa-a prosedür olarak 1 gece muhakkak bekletiyorlar diye biliyorum
Illa cikacagim dersen imza aliyolar kendi istegim ile cikiyorum diye