Ysmsdn https://resimyukle.io/g/CUkLIvwU8c Kızlar 2li tarama testi yüksek riskli cıktı ama bebegın burun kemiği var ense kalınlıgı normal cıktı böyle olupta sağlıkla bebeği doğan var mı nasıl bir süreçten geçtiniz 😢
Merve-g Ysmsdn canım benim hiç canını sıkma herşey allahtan. Brnim yigenime de normal doğmucak demişlerdi. Sapasağlam doğdu çocuk. Piskoljini hiç bozma moralini yüksek tut.