IlknurUysal Bugün hastahanede NST için randevumuz vardı, doktor bebeğin suyunun normalinden az olduğunu söyledi. Haftaya gel tekrar bakalım dedi. Başına böyle bi olay gelen var mı? Erken doğuma alırlar mı? Doktora bişey sormak aklıma bile gelmedi, şaşırdım bi an. 37 haftalığız bu arada.
EsraErdoan IlknurUysal benimde 34. Haftamda demişti bol bol su iç günde 3 litre en az dedi haftaya gıttım normale donmüştü suyu
pisipisi Havuç suyu ve armut su arttıyor canım bol bol meyve sıkıp sularını iç çok hareket etme dinlen..
pisipisi Ben bu sorunu 17.haftadayken yaşamaya başladım 😏şuan 20.haftaya girdik inşallah sorunsuz şekilde düzelir