Beybisininannesi Uykunun en güzel yerinde gelen çiş Kalktıktan sonra kaçan uyku Kaçtıktan sonra gelen açlık 😀😃😃 Sonra vay efendim neden kilo aldın? Neyse hayırlı sabahlar ☀️😄😄
Aysun1981 Beybisininannesi gece 3 gibi çişe kalktım, kalkınca ne kadar ağrım var biraz evde yürüyeyim dedim (yürümek biraz iyi geliyor) En sonunda 1 bardak kefir içtim, sonra uykular haram 🤯 38. haftadan selamlar 🖖
Drkmls Beybisininannesi kaç haftalıksınız ben asla bişey yiyemiyorum yiyebilecekmiyim diye merak içindeyim
Zehraspl Beybisininannesi sen tost diyon ben gece manti actim yedim🤣🤣 52 kiloydum simdi oldum70 esim diyo beni gectin yakinda bizide yiyecen🤣🤣 gecen teyzem tunik almis bana giydim nasol dedim buzagiya donmusun nasi kilo olmisin dedi🤣 tavi dalga gecmek amacli demedi cunku kendisi balik etli seviyo bana ilk bakmaya geldikelrindede soyle.isti eger evlenirsek kilo al ben zayif sevmem diye 5 yildir kilo aldirmaya calisti olmadi ikinci gebelikte aldim insallah vermezsin kilo simdi cok daha guzellestin diyo eskiden iskelet gibiymisim kemiklerim sayiliyomus oyle diyo🤣🤣🤣
Beybisininannesi Zehraspl canımın çektiğini yaparım yerim diyen teyzeyi gördüm sende 😃😃 afiyet bal şeker olsun 😄 koçişte mutluysa tamamdir