39 +4. haftamizda 2-3 günlük uykusuzluğun sancıların sonunda 8 Mart sabaha karşı 5 de sancım dayanılmaz hal aldı . Artık dayanamıyorum deyip eşimi uyandırdım hastaneye geldik 7 cm açıklık olmuş bebek geldi gelecek 😁😁 sonra dogumhaneye alındım detaylarını pek anlatamayacagim benim için hoş tecrübeler değildi ama ebeler doktorlar çok iyilerdi 💕 onlar ne derse onu yapın ki kolay olsun . Rabbim sizlere de sagliklica kucağınıza almayi nasip etsin 💕💕