Sibelcelikkiran bol su her zaman care olmuyor ne yazikki. Enfeksiyon tehlikeli. Ben enfeksiyondan cok cektim bobreklerimden cikti. Ogun hastanede kadinin biri enfeksiyondan kesesi yirtilmis suyu bosaliyordu erken dogum yapacakti. Yani kafaniza gore antibiyotik kullanmiycam diyorsaniz sonuclari cok agir olabilir. Bebege gectiginde enfeksiyon bebekte gelisim geriligi ve ozurluluk cikiyor. Ben cok kullandim ki hala kullaniyorum. Enfeksiyon yuzunden bobrek ameliyati oldum. Keske aptal doktorum farketseydi de bu kadar ilerlemeseydi