pieceofcake bende 39 haftalığım ama dediğiniz gibi gece uykularım tamamen bitti 12 civarı başlıyo 3 kadar hareket ediyo yani on dkka ara verse uyicam ama yok çok şükür hareketsiz olmasından iydir diyorum ama dediğiniz gbi sürekli bişi olcak kaygısı korkusu benide mahvetti artık doğurmak istyorum ama işte hayırlısı bakalm ne zaman gelcek 🥰