Yarenelibol bak benim de baya kilom var 100 kiloyum.
Ben çok korkuyordum inan hissedemeyeceğim diye evham yapıyordum. Şu 2 gündür özellikle yatınca balon patlar gibi birde gazın olur ya karnında onun gezmesi gibi kıpır kıpır hissediyorum artık diyorum ki onun haraketleri.
Yani ilk gün çok az hissettim ama özellikle bugün çok feci haraket li.
Geçen haftalarda özellikle geçen hafta bende çok post açtım. Sağolsın herkes beni yüreklendirdi. Ardından hissetmeye başladım ben eminim sende hissedeceksin