Aynuranneoluyor Kizlar okadar emindim ki (ben ve hayatimaki 100 insan) bebegimin erkek olucagina ama bugun ultrasonds kiz dedi doktor, fakat su idrar torbasina cok birikmemis dedi ve ultrasonda hafif bulanikti, 18 hafta 2 gunum sizce 100% mudur?
Aynuranneoluyor Aynuranneoluyor daha once hic 18 haftada yanilan ultrason duydunuz mu?? Ben neden sen hala kiz olduguna inanamiyorum fazlami herkes kaptirdi kendini kimse sorsan erkek diyordu bana😅
Kasev Cinsiyeti bende 18de öğrendim ama daha önce göstermediği için geç öğrendik. O haftalarda yanılma payı varsa da çok azdır çünkü burda 12 13te öğrenen annelerimiz var. Muhtemelen siz erkek diye çok kaptırdınız. Bana da herkes kız nazlı olur göstermez kesin kız dedi ama ben böyle inanışları önemsemedim bişey de hissetmiyodum erkek çıktı :)