Ben özele gidiyorum. 17. Haftaya kadar doktorum bir yorum yapmadı bizde sormadık. 17. Ci haftada kesin erkek dedi. Şimdi her muaynede erkek bebek diyor. İki kez kan testleri için yaşadığım ilçedeki devlete gittim. Onlarda erkek dedi. Bence erken dönemde söylenmemeli.