Hatice_gzr2505 Glsm_ normal bende de oluyor o kasıklarıma hapşırınca hele bebeğe zararı yok etkilenmiyor doktora sordum olur onlar demişti 🙏
benimmdunyamm Glsm_ hapsirinca kasigima o an bir ağrı saplanıyor sonra geçiyor ama artık hapsiracagin hissedince kasigima az bastırıyorum öyle hapsiriyorum fazla ağrı olmuyir
PrensesAnnesi- Karnıma ağrı girmiyor ama artık son iki ayım olduğu için hapşırınca afedersiniz altıma kaçırıyorum 🥲🤦🏻♀️
Peperonni Glsm_ Evet herkeste öyle oluyor 😂 ilk olduğunda bende korkmuştum. Yatıyorsam o esnada bacaklarımı kendıme doğru çekıyorum öyle hapşırıyorum ayaktaysam da eğiliyorum o zaman acımıyor dik ve uzanır düz olmak aşırı acıtıyor canım
cangirll canim kac haftaliksin ben 9. haftamdayim hapsirinca gozumden yas geldigi oluyor karnimdaki acidan biraz korkuyorum acikcasi