Efemom2 ben kullandıım, vallahi ağırlığı dışında bir sorun yok. Ben 1.80 boy 80kiloyum vallahi kolay kalkmıyor. Onun dışında güzel fakat bebek yürümeye başlayınca yine joie baston aldım yok böyle rahatlık. O yüzden baştan bence kabin tibi hafif araba alabilirsiniz ben olsam travel yerğne öyle alırım