anayimbenanaa
anayimbenanaa
İsim süper 🤗 evet doğum korkusu bende de var ama milyarlarca kadın doğuruyor hayvanlar doğuruyor tek başlarına diyorum Allah kolay yoluna verir . Düşünmemeye çalışıyorum akışına bırakacağım .😀 bu arada benim de 2 ay kaldı 29+2 olduk bizde