yagmur_s Yarın bebişimle randevumuz var😍 1.si heyecandan uyuyamıyorum. 2.si endişeden (iyi mi yaşıyor mu sağlıklı mı büyüdü mü vs.) 3.sü 2li test var o da tedirgin etti sonucu ne olacak diye. Kısacası uyuyamıyorum 🤭🤦🏻♀️