22+4 haftalık ikizlere hamileyim. Yaklaşık 4-5 saattir anlamlandıramadığım mide problemleri yaşıyorum. Sanki böyle bi ilacı yutamazsınız da yemek borunuzda tıkanıp kalır, oyle bi his. Gaviscon ictim, prilam içtim degisen bir sey yok. Bulanti desem degil, agriyo sanki midemin üstünde bir şey oturuyo. Gerçekten bebek oturuyo olabilir mi? 🤣 yani ilerki haftalardaki anneler beni aydınlatın nolur. Güldüğüme bakmayın sinirden hep 🥺 nasıl yatcam bilmiyorum yarın nasıl çalışcam. 🥺 İkiz olduğu icin biri ustte yatay uzaniyodu ulturasonda.