kızlar bugün kasılmalarla hastaneye yattım sancım çıktı nstde 100ü gördük hemen iğneler serumlar durdurmaya çalışıyoruz ciğer geliştirici yapıldı kilosu 2.300civarı dedi doktor. benim sormak istediğim bu haftada doğum yapan var mı bi sıkıntı oldu mu kuvözde kaç gün geçirdi yada hiç kuvöze girmeyen bebekler oldu mu? çok kafam karışık