Kızlarrrr hamileliğimin başından beri samettin beye gidiyorum kontrole şükür çok memnunum ilgisi alakası güler yüzlülüğü ile cidden iyi bir doktor. Burada samettin beye giden varmi ? Olumlu olumsuz yorumları merak ediyorum 🤔🙃
Olumsuz bir durum yaşayan memnun kalmayan varmi