dmlkrcck Kızlar gavıscon içen var mı 2 kaşık üst üstte içsem ne olur dr a soran falan oldu mu ya midem felakeeet yanıyor 32 haftalığım bu arada
Nihanus dmlkrcck ğst üste olmazda günde bi kaç kere içiliyor gaviskon olmadıysa drdan işte rennie şurup yazsın o daha şyi geldi bana
charlottececi dmlkrcck doktorum kafana dikebilirsin dedi. İstedigin kadar ic bir sey olmaz dedi. Kendisi perinatolog prof 🙄
Tugba-A Mide yanmasından uyuyamıyorum çok zor birşey bende yarın isteyeceğim doktordan 37+3 olduk hala gecmedi
Bldnm Doktorum günde 3 kere birer doz al, yine de geçmezse ikişer doz alabilirsin bi zararı olmaz dedi bana. Çok yandığı günlerde ikişer kaşık içiyorum anca geçiyo
charlottececi dmlkrcck dun ne denediysem olmadi benim. Ac kalinca duzeldi gibi oldu 🙄 bugun de kotu. İlk trimestere dönüyor gibiyim 😩
charlottececi dmlkrcck ahahah 🤣 yuruyun evde; bir yerden tutunarak comelme hareketi yapin rahatlamadan yatmayin daha kotu oluyo 🙊 korkumdan akşam yemegi olarak tost yedim ben de yemek yemedim midem mahfolmasin diye 🤣 simdi de açım of 🤣
dmlkrcck charlottececi ay vallahş şaştık kaldık meyve olarak elma falan varsa iyi olur onlardan atıştırın bari😁😁