Lina21 İlk doktorum kız dedi sonra erkeğe benziyor ama bişey diyemem tam olarak dedi 🤣 bu haftada cinsiyeti öğrenmemek mümkün mü kızlar 🤣
zehraaaktas Lina21 benimki tahmin bile edemedi sıkı sıkıya kapatıyor kendini 18 olduk hala bilmiyorum 19 haftada kontrolüm var inşallah öğrenirim o zaman
Tazeanne0134 Lina21 kiz ben 28+5 haftalık hamileyim drlar kız dedi ama net görmedik o haftada gayet normal detaylıda genelde öğreniliyor
bdemircioglu Ptesi günü 12 haftalık olduk. İkili taramaya gittim cinsiyetini öğrendik. Erkek daha erken belli oluyor sanırım.
bdemircioglu Ergullll Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻🥰 bu yıl hep erkek bebek 😅 ya da ben de algıda seçicilik oldu 😅😅
Sema97 Lina21 ben 13haftalık öğrendim, erkek erken gösteriyor diye biliyorum o yüzden heraldi. Eğer belli değilse kız olma ihtimali yüksektir canım erkek baya bacak arasından gözüküyor çok net
bdemircioglu Ergullll amin inşallah. Size de allah sağlıkla sıhhatle kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏻 Benim çevremde de hep duyduğum erkek