Merhaba Hanımlar ben Eylül ayında düşük yapmıştım ve bu ay hamile olduğumu öğrendim ama eşimle öğrendiğimizde sevinemedik hep bi korku içindeyiz acaba düşer mi sağlıklı mı daha çok yeni tahminen 3 haftalık yarın randevum var dua edelim hepimizin sağlıkı hayırlı evlatları olsun inşallah 🤲