Merhaba kızlar ben burda hıkayeleri okurken asla ve aslaa kimse benim kadar korkamaz dıyodum. Hamıle kaldıgımdan berı dogumu dusunup aglıyodm. Sonunda 38. Haftaya geldim ve dogum yapacagım sabah uyandım. Bugun hayatımın son günü, ben maf olucam. Napıcam dıyıp aglıyodum. Ne salak mışım😂 hastaneye gıttık. Yatısım yapıldı. Ben hıckırarak aglıyorum. Odada eşimle beklerken kapı calıcak hemsıre gelıcek benı getırecek dıye ödüm kopuyodu. Sonunda tekerleklı sandalyeyle hemsıre geldı ve gıdıyoruz dedı. O an tum ömrü hayatımdakı butun korkuların bin katını yasadım. Amelıyathaneye gırdık anestezideki kızı nerde okudun dıye bıle sorguya cektım. Sonra doktorum geldı sen cok heycanlısın sana hem epıdural hem spınal yapalım dedı. Korktu benden 😅 neyse kombo ıkısıde yapıldı. Ben asla uyusmucam goruceksınız dedım. Ayaklarını kaldır dedıler şok gecırdım. Ayaklarım yok gıbıydı. Senı boyuyoruz dedıler doktor ellerını yıkamaya gıttı dedıler. Bende tepemde merve dıye aneztezıden kız vardı onunla bekar mısın falan dıye sohbet edıyodum. Doktor gelıcek onu beklıyoruz sanıyorum. Bı aglama sesı geldı tepeden bebek bana bakıyo şok geçirdim😂 ben bısey hıssetmıyorum nasıl olur dıye sorgularken dıkıslerım bıttı ve benı postaladılar kapıdan cıktım esım annem benı beklıyor. Odaya cıktım benı gıydırdıler. Farkındamısınız dogurdum dıye 100 kere soyledım annem ve eşime😂 cıglık atıp tum dunyaya haykırasım vardı. Emındım kımse benden daha cok korkamazdı. Ben sadece amelıyattan korkuyodum. Sonrasında ılla ıyılesırım dıyodum. 4-5 saat sonra uyusuklugum gectı. Ilk kalkısta amelıyat yerımde sızlama oldu yurudum. Dayanılmayacak bır agrı kesınlıkle yok. Sonra her kalkısta regl agrısı gıbı agrılar oldu. Bugun 4. Gunum agrım sıfıra yaklastı. Nolur korkmayın. Yemin ederim kimse benden daha cok korkamazdı dogumdan..